§ 1. Postanowienia wstępne
- Strona internetowa wraz ze sklepem, dostępna pod adresem internetowym https://zmasowanedobro.pl administrowana jest przez Tadeusza Meissnera prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ZMASOWANE DOBRO, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 9570939380, REGON: 366234958
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Klientów Serwisu i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu oraz zasady wykonywania rezerwacji wizyt w Gabinecie Zmasowane Dobro poprzez system rezerwacji w Serwisie.
§ 2. Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ZMASOWANE DOBRO Tadeusz Meissner, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 9570939380, REGON: 366234958
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów lub rezerwacji za pośrednictwem Serwisu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.zmasowanedobro.pl
- Serwis – strona internetowa zmasowanedobro.pl wraz ze wszystkimi dostępnymi w niej funkcjonalnościami.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępny w Sklepie Bon podarunkowy (nazywany również Zaproszeniem lub Voucher-em) na usługę będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Voucher/Zaproszenie – dokument w formie papierowej lub elektronicznej (pliku komputerowego typu PDF) otrzymany po wykonaniu transakcji zakupu, potwierdzający opłatę za Produkt oraz uprawniający Konsumenta do rezerwacji i realizacji Usługi. Zaproszenie ważne jest wyłącznie razem z numerem zamówienia (zasada ta jest opisana również na stronie każdego produktu w Sklepie. Obowiązek rezerwacji Usługi leży po stronie klienta. Rezerwacja terminu wykonania Usługi może być nie później niż w terminie zawartym w treści Zaproszenia, liczonym od daty zakupu. Zastrzega się, że Usługi rezerwowane tuż przed terminem upływu ważności Vouchera mogą nie zostać zrealizowane z przyczyn niezależnych (brak wolnych terminów).
- Usługa – konsultacja lub masaż (opisana/y w Voucherze/Zaproszeniu) w siedzibie Sprzedawcy bądź w miejscu wskazanym przez klienta, w zależności od opisu Produktu sprecyzowanego przez Sprzedawcę. Realizacja usługi powinna mieć miejsce nie później niż w terminie zawartym w treści Zaproszenia, liczonym od daty zakupu i odbywa się po wcześniejszej rezerwacji terminu wykonania Usługi. Obowiązek rezerwacji terminu leży po stronie Klienta.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
- Rezerwacja terminu – umówienie się na konkretny termin wizyty w Gabinecie Zmasowane Dobro za pośrednictwem systemu rezerwacji (nakiedy.pl) lub w inny sposób (wiadomość e-mail, inna wiadomość elektroniczna, Sms).
§ 3. Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Leona Droszyńskiego 28A 80-381 Gdańsk (w Szkole Yogi Zofii Netter)
- Adres e-mail Sprzedawcy: tadeusz@zmasowanedobro.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 514 312 977
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 77 1140 2004 0000 3102 7726 5377
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10-20. Sprzedawca zastrzega, że w niektórych przypadkach (praca z klientem) nie odbiera telefonów, zazwyczaj oddzwania na wyświetlony numer w najszybszym możliwym terminie.
§ 4. Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Opera, Firefox, Chrome, Safari lub inną
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,,
- zainstalowany program FlashPlayer.
- Do otwarcia elektronicznych wersji Voucherów zakupionych w sklepie potrzebny jest program obsługujący pliki o rozszerzeniu „PDF”, taki jak przeglądarka internetowa lub inny program przystosowany do tego celu.
§ 5. Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§ 6. Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wejść na stronę internetową Sklepu;
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”;
- na następnej stronie można kontynuować zakupy kolejnych Produktów lub kliknąć przycisk „Przejdź do kasy”;
- teraz należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia oraz adresu, opcjonalnie dane do faktury;
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności;
- kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”
- opłacić transakcje poprzez system pośredniczenia płatności.
§ 7. Zasady rezerwacji terminu wizyty poprzez system rezerwacji on-line
System rezerwacji dostępny w Serwisie jest zapewniany przez firmę medfile.pl . Właściciel Serwisu zmasowanedobro.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy leżące po stronie dostawcy systemu rezerwacji.
W celu umówienia wizyty należy:
- wejść na stronę internetową zmasowanedobro.pl;
- wybrać zakładkę „Rezerwuj”;
- następnie należy wybrać odpowiedni zabieg, będący przedmiotem rezerwacji terminu ;
- teraz należy wybrać odpowiedni termin, tj godzinę spotkania, konkretnego dnia;
- wypełnić pola formularza z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) oraz zaznaczyć akceptacje Regulaminu.
- kliknąć przycisk „Zarejestruj się”;
- po prawidłowym dokonaniu rezerwacji zostanie wysłana automatyczna wiadomość SMS z potwierdzeniem rezerwacji, opcjonalnie wiadomość e-mail;
§ 8. Oferowane metody dostawy oraz płatności w Sklepie
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- przesyłka elektroniczna w postaci odnośnika do pliku komputerowego dostępnego po złożeniu zamówienia oraz w wiadomości e-mail otrzymanej po zamówieniu.
- opcjonalny odbiór osobisty papierowego Vouchera pod adresem Sprzedawcy, WYŁĄCZNIE po wcześniejszym umówieniu przed dokonaniem zakupu..
- Podczas składania zamówienia Klient może skorzystać z płatności elektronicznej, obsługiwanej przez pośrednika płatności tpay.com.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§ 9. Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Dostarczenie produktu w postaci elektronicznej (pliku komputerowego) ma miejsce automatycznie po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż drogą elektroniczną (plik komputerowy) Produkt zostanie przygotowany do odbioru osobistego w terminie ustalonym wspólnie przez Sprzedawcę i Klienta za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie w terminie do 7 dni roboczych.
§ 10. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi (otrzymanie wiadomości e-mail z voucherem w postaci pliku PDF lub otrzymania przesyłki listownej) lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
§ 11. Reklamacja i gwarancja
- Klient jest informowany na stronach Sklepu o cechach Produktu, w tym dacie ważności Produktu równoznacznej z możliwym terminem rezerwacji i realizacji Zaproszenia.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Wszelkie reklamacje związane z bonem „ZAPROSZENIE NA MASAŻ” będą rozpatrywane indywidualnie przez Klienta w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty doręczenia Sprzedawcy pisemnej reklamacji przez Klienta.
- Reklamacje na piśmie można składać bezpośrednio w Gabinecie „Zmasowane Dobro” pod adresem ul. Droszyńskiego 28A (w Szkole Yogi Zofii Netter), 80-381 Gdańsk w godzinach jego otwarcia, po wcześniejszym umówieniu. Można również przesłać na adres Zmasowane Dobro Tadeusz Meissner ul. Droszyńskiego 28A (w Szkole Yogi Zofii Netter), 80-381 Gdańsk, za pośrednictwem listu.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, poprawny adres poczty elektronicznej, na który będzie wysłana odpowiedź na reklamację, datę zakupu „ZAPROSZENIA” wraz z numerem zamówienia (nr w wiadomości e-mail otrzymanym po zakupie), dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Użytkownika, a także wskazanie przez Użytkownika. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć Wydawcy „Zaproszenie”.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Nabywca zostanie poinformowany pocztą elektroniczną, zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
- Postanowienia Regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają praw Klienta z tytułu wad lub niezgodności Towaru z umową.
§ 11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 12. Dane osobowe w Serwisie
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu jest Sprzedawca oraz w przypadku rezerwacji on-line firma medfile.pl zapewniająca rezerwacje elektroniczne..
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Rezerwacji on-line oraz Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, lub/i w celu rezerwacji terminu wizyty w Gabinecie, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcą danych osobowych Klientów Sklepu internetowego i/lub rezerwacji on-line są również wybrane przez Sprzedawcę podmioty obsługujące płatności elektroniczne w Sklepie internetowym (serwis tpay.com).
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej do Sprzedawcy na adres e-mail podany w § 3 pkt 2.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy lub brakiem możliwości rezerwacji terminu wizyty w systemie rezerwacji on-line.
- Szczegóły dotyczące pozyskiwania danych poprzez Serwis znajdują się w Polityce prywatności Serwisu.
§ 13. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.